miercuri, 24 iunie 2009

Noua mea achizitie :)

Specialized Mika HT Sport Disc

Ieri am achizitionat aceasta bijuterie de la un magazin foarte dragut - Raid Extrem (Piaţa Naţiunile Unite Nr. 3-5, in spatele blocului turn). Baietii de acolo sunt foarte amabili si m-au ajutat foarte mult in alegerea bicicletei. Initial imi doream o bicicleta pliabila, ca cea de mai jos (care inca nu se gaseste la noi in aceasta varianta), dar am renuntat la idee cand mi-a fost prezentata cea Specialized. Au si un site foarte dragut http://shop.raidextrem.ro/ .


Dahon kukuxumusu

4 comentarii:

adriana spunea...

Romania o parte din Rai: Romania, Arges, Godeni, Piscul Soarelui

adriana spunea...

cum merge?...arata tare bine

Laura Bart spunea...

merge foarte bine! sunt extrem de incantata de ea!

Anonim spunea...

spor la pedalat:D