marți, 2 martie 2010

Comanda de martisoare

Miercurea trecuta am primit o comanda de martisoare de la un bun prieten. Vroia 35 de martisoare facute manual. Am acceptat propunerea lui, iar sambata m-am apucat de lucru. Niciodata nu am lucrat cu mai multa placere si hotarare :) Realizarea lor a durat aproximativ 20 de ore, pe decursul intregului weekend. Am descoperit cat de frumos se lucreaza cu Cernit, pentru ca pana acum folosisem doar Fimo. Le-am modelat, le-am copt, le-am atasat zale sau suporturi pentru brose, le-am pictat diverse detalii, apoi le-am pus snurul bicolor, dupa care le-am capsat pe carton, iar in cele din urma le-am "ambalat" in plicurile facute tot de mine prin Upcycling.
Dupa ce am terminat cu comanda lui, m-am gandit ca ar fi frumos sa fac si pentru colegele mele de la birou cateva, asa ca am reluat operatiunea!
In concluzie, am avut un weekend plin, dar cu foarte multe satisfactii! :)

Niciun comentariu: