luni, 21 iunie 2010

In vizita la Muzeul Satului

Dupa ce am vaslit, si m-am relaxat, pe o vreme superba...m-am gandit ca o vizita la Muzeul Satului ar fi interesanta, si asa a si fost! Am ramas placut impresionata de tot ceea ce se petrece acolo...nu mai fusesem de foarte multi ani, si nu imi aminteam cine stie ce...
In Muzeul Satului, am facut poze cu pasarile :)
apoi, am aflat ca este ziua Maramuresului, si am probat un clop, am cumparat covrigei cu cascaval si chimen (facuti in casa), am incercat halvita cu nuca, ciocolata cu lapte facuta in casa,
iar apoi...am cumparat BRAGA!!
Am analizat-o...
am baut, si rezultatul a fost urmatorul :))
Cei care vindeau braga, aveau si cafea la nisip, pe care nu am incercat-o, desi poate era o decizie inteleapta!
Am decis sa nu mai cumpar braga a doua oara...dar cred ca voi vizita Muzeul Satului mult mai des! Am simtit pentru cateva ore ca nu mai sunt in Bucuresti, iar acest sentiment m-a umplut de energie! :)

Niciun comentariu: